1. Присоединяйся! Электронный журнал "BMW Club Magazine" в Telegram
    Скрыть объявление
  2. BMWClub Страхование
    Лучшие условия при покупке полиса для участников клуба!
    Скрыть объявление

Mercedes-Benz E|CLS 63 AMG 4Matic

Тема в разделе "Форсаж", создана пользователем Nowack, 10 янв 2013.

  1. MrKAY

    MrKAY Абориген

    В клубе с:
    23 фев 2007
    Сообщения:
    3,762
    Пол:
    Мужской
    Регион:
    Москва
    меня вообще последнее время ничего не пугает:D:D:D

    пс

    АМГ, если отбросить все форсажные предрассудки и писькомеры, сделал ведь реальное авто на каждый день:thumbup:

    Я в последнее время смотрел на Эреску, но еще полгода назад мне сказал друг что бы я подождал, что будет ПП привод на АМГ на жипах.....как видим не обманул.


    :hi:
     
    Stop hovering to collapse... Click to collapse... Hover to expand... Нажмите, чтобы раскрыть...
  2. MrKAY

    MrKAY Абориген

    В клубе с:
    23 фев 2007
    Сообщения:
    3,762
    Пол:
    Мужской
    Регион:
    Москва
    Фил, это слова признания перед маркой:D
     
    Stop hovering to collapse... Click to collapse... Hover to expand... Нажмите, чтобы раскрыть...
  3. MrKAY

    MrKAY Абориген

    В клубе с:
    23 фев 2007
    Сообщения:
    3,762
    Пол:
    Мужской
    Регион:
    Москва
    Детройт 14 января:hi:
     
    Stop hovering to collapse... Click to collapse... Hover to expand... Нажмите, чтобы раскрыть...
  4. Shatalov

    Shatalov Завсегдатай

    В клубе с:
    1 июн 2009
    Сообщения:
    1,151
    Пол:
    Мужской
    Регион:
    Москва
    В словосочетании "офигенная телега" всего 15 букв, откуда уже 3 страницы?
     
  5. IrsM5

    IrsM5 Старики-разбойники

    В клубе с:
    13 фев 2004
    Сообщения:
    15,885
    Пол:
    Мужской
    Регион:
    Москва
    E-шка красивая! Надо брать походу
     
  6. Dima AMG

    Dima AMG Абориген

    В клубе с:
    13 фев 2012
    Сообщения:
    2,949
    Пол:
    Мужской
    Регион:
    Москва
    нет инфы что за коробка?
     
  7. GHOST.

    GHOST. Завсегдатай

    В клубе с:
    10 фев 2010
    Сообщения:
    312
    Пол:
    Мужской
    Регион:
    Москва
    Водит:
    Раньше даже мысли не было покупать мерседес, теперь очень сильно задумался о cls на полном приводе. У е-шки морда прикольная, но вид сзади :thumbdown:, поторопился я конечно с покупкой m 6. Никто не знает когда продажи cls на пп у нас начнутся?
     
  8. strek

    strek Абориген

    В клубе с:
    8 апр 2004
    Сообщения:
    2,283
    Пол:
    Мужской
    Регион:
    Германия
    Водит:
    7-ступенчатый спорт автомат
     
  9. >HAWK<

    >HAWK< Абориген

    В клубе с:
    25 июн 2008
    Сообщения:
    3,150
    Пол:
    Мужской
    Регион:
    Москва
    Водит:
    Если нет желания быть быстрее кого-то и зачем-то , то М6 куплена совсем не зря.
     
  10. Flying Dutch

    Flying Dutch Старики-разбойники
     

    В клубе с:
    15 ноя 2002
    Сообщения:
    16,630
    Пол:
    Мужской

    Напрашивается интересное заключение...
    :D :D :D
     
  11. Dima AMG

    Dima AMG Абориген

    В клубе с:
    13 фев 2012
    Сообщения:
    2,949
    Пол:
    Мужской
    Регион:
    Москва
    откуда инфа?
     
  12. Flying Dutch

    Flying Dutch Старики-разбойники
     

    В клубе с:
    15 ноя 2002
    Сообщения:
    16,630
    Пол:
    Мужской
    AMG SPEEDSHIFT MCT 7-speed sports transmission for personal set-up
    Maximum individuality and customised dynamics – these are the special strengths of the AMG SPEEDSHIFT MCT 7-speed sports transmission. The four modes – "C" (Controlled Efficiency), "S" (Sport), "S+" (Sport plus) and "M" (Manual) – offer the driver a personal set-up. In "C" mode, the ECO start/stop function is active and switches off the eight-cylinder engine when the vehicle is at a standstill. In addition, the transmission characteristics are tangibly soft, with smooth and early gear changes. Second gear is generally used as the starting gear in this mode.
    The engine and transmission are far more agile in "S", "S+" and "M" mode; in addition, the ECO start/stop function is deactivated. Partial suppression of the cylinders proves perfect for an emphatic driving style: briefly and precisely interrupting ignition and injection under full load leads to even faster gearshifts with a more emotional sound than before. An automatic double-declutching function for downshifting and the RACE START function are also included as standard with the AMG SPEEDSHIFT
    MCT 7-speed sports transmission.

    Performance-oriented 4MATIC all-wheel drive for the ultimate in dynamism
    The performance-oriented AMG 4MATIC all-wheel drive distributes the engine torque at a ratio of 33 to 67 percent (front/rear axle). The rear-biased power distribution provides for signature AMG high driving dynamics and superlative driving enjoyment. The 3-stage ESP® has been tailored specifically to the permanent all-wheel drive system. In "SPORT Handling" mode, the Torque Vectoring Brake performs selective braking intervention on individual wheels in the interests of high agility, thereby avoiding understeering when turning and cornering. In bends, specific brief braking of the inner rear wheel results in defined cornering of the vehicle.
    The AMG 4MATIC all-wheel drive enhances driving safety and grip on wet or wintry road surfaces. Optimum traction is guaranteed by a multi-disk clutch with a locking effect of 50 Newton metres which exploits the frictional connection potential of all four wheels to the full on snow and ice in particular.
    The technical basis is provided by a transfer case for the additional power take-off to the driven rear axle. This transfer case is integrated compactly into the AMG SPEEDSHIFT MCT 7-speed sports transmission and requires virtually no additional installation space. The torque is transmitted from the power take-off via a propeller shaft to the front axle. Power transmission from the front-axle differential to the front-left drive shaft is effected via an intermediate shaft which passes through an encapsulated shaft duct in the engine oil pan. The compact and weight-optimised design results in a comparatively low level of additional weight for the all-wheel-drive system of only 70 kilograms.

    E 63 AMG S-Model with differential lock on the rear axle
    The E 63 AMG S-Model sees Mercedes-AMG going one step further. True to the "Driving Performance" philosophy, the most powerful E-Class is additionally fitted with a differential lock on the rear axle. This high-tech package results in a further increase in traction, ultimately leading to even greater driving dynamics and enhanced driving enjoyment, especially on the race track.
    All E 63 AMG models feature the AMG RIDE CONTROL sports suspension with electronically controlled damping system. The front axle employs a steel-spring suspension system, while the rear axle is fitted with a fully load-bearing air suspension system. Pressing the button marked with a shock absorber in the AMG DRIVE UNIT is sufficient to switch the electronics from "Comfort" to "Sport" or "Sport plus". The three-link front suspension has undergone further optimisation for the S-Model and the E 63 AMG with all-wheel drive. In conjunction with the newly developed axle components produced in aluminium, these optimisation measures result in markedly enhanced grip and agility combined with a high level of neutrality during fast cornering. The markedly more performance-oriented elastokinematics are exclusive to the
    S-Model, and offer the driver maximum neutrality and even better feedback and grip at the critical limits. With rear-wheel or all-wheel drive, the E 63 AMG's 48 millimetre wider track at the front offers substantially greater stability at high cornering speeds and improved road feel. Increased negative camber on both axles additionally boosts lateral dynamics.
    Electromechanical AMG speed-sensitive steering complements the vehicle's set-up to perfection, the direct steering ratio of 14 : 1 providing for extremely agile handling in bends in conjunction with the variable servo assistance geared to the given suspension mode. The E 63 AMG is fitted as standard with 10-spoke AMG light-alloy wheels painted in titanium grey and featuring a high-sheen finish. Tyres in size 255/40 R 18 are fitted to 9.0 x 18 wheels at the front, while the 9.5 x 18 rear wheels have 285/35 R 18 tyres. The all-wheel-drive and S-Model come with tyres in size 255/35 R 19 (front) and 285/30 R 19 (rear) on AMG light-alloy wheels in size 9.0 x 19 and 9.5 x 19. Only the high-performance S-Model features 10-spoke light-alloy wheels painted in matt titanium grey with a high-sheen rim flange.
     
  13. strek

    strek Абориген

    В клубе с:
    8 апр 2004
    Сообщения:
    2,283
    Пол:
    Мужской
    Регион:
    Германия
    Водит:
    Официалка )

    AMG SPEEDSHIFT MCT 7-speed sports transmission for personal set-up

    :) Фёдор работает на опережение ) :thumbup:
     
  14. >HAWK<

    >HAWK< Абориген

    В клубе с:
    25 июн 2008
    Сообщения:
    3,150
    Пол:
    Мужской
    Регион:
    Москва
    Водит:
    Для души , как вариант.
     
  15. >HAWK<

    >HAWK< Абориген

    В клубе с:
    25 июн 2008
    Сообщения:
    3,150
    Пол:
    Мужской
    Регион:
    Москва
    Водит:
    Скоро на дорогах - MB CLS 63 SB PP S ПП PPP STAGE lll.
     
  16. ELI

    ELI Deutchland

    В клубе с:
    29 авг 2008
    Сообщения:
    489
    Пол:
    Мужской
    Регион:
    Германия
    Водит:
    ,
    Полная будет 9 мио...
     
  17. Макс345

    Макс345 Завсегдатай

    В клубе с:
    17 сен 2008
    Сообщения:
    1,035
    Пол:
    Мужской
    Регион:
    Санкт-Петербург
    Водит:
    Полностью согласен, лучше чем олд скул и американ масл ( корвет, вайпер) нету, хотя новый мерс надо признать очень интересный по заявленным ттх
     
  18. 1milliard

    1milliard Старожил

    В клубе с:
    8 дек 2009
    Сообщения:
    4,796
    Пол:
    Мужской
    Регион:
    Москва
    Когда Е купе будут первые?
     
    Stop hovering to collapse... Click to collapse... Hover to expand... Нажмите, чтобы раскрыть...
  19. . : J.U.R.Y. : .

    . : J.U.R.Y. : . Живу я здесь

    В клубе с:
    26 авг 2008
    Сообщения:
    12,521
    Пол:
    Мужской
    Регион:
    Москва

    http://www.bmwclub.ru/vb/showthread.php?t=670926&page=2


    В апреле 2013 года в продажу поступят модернизированные стандартные Мерседесы CLS 63 AMG, а в июне — модификация S и машины с постоянным полным приводом.
     
    Stop hovering to collapse... Click to collapse... Hover to expand... Нажмите, чтобы раскрыть...
  20. . : J.U.R.Y. : .

    . : J.U.R.Y. : . Живу я здесь

    В клубе с:
    26 авг 2008
    Сообщения:
    12,521
    Пол:
    Мужской
    Регион:
    Москва
    Машина отпад!!! Надо брать!!!
    Какие там суперкары, скоро обычные седаны будут всех рвать!!!
     
    Stop hovering to collapse... Click to collapse... Hover to expand... Нажмите, чтобы раскрыть...
  21. . : J.U.R.Y. : .

    . : J.U.R.Y. : . Живу я здесь

    В клубе с:
    26 авг 2008
    Сообщения:
    12,521
    Пол:
    Мужской
    Регион:
    Москва
    А помоему очень даже ничего ;)

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Stop hovering to collapse... Click to collapse... Hover to expand... Нажмите, чтобы раскрыть...
  22. DIMI

    DIMI Абориген

    В клубе с:
    17 дек 2005
    Сообщения:
    2,718
    Пол:
    Мужской
    Регион:
    Новосибирская обл.
    Водит:
    Универсал крутяцкий!
     
  23. 197197

    197197 Абориген

    В клубе с:
    12 авг 2010
    Сообщения:
    3,155
    Пол:
    Мужской
    Регион:
    Москва
    Водит:
    Мне внутри мерседесы совсем не нравятся по сравнению с бмв.
     
  24. eNma

    eNma Завсегдатай

    В клубе с:
    30 янв 2009
    Сообщения:
    1,955
    Пол:
    Мужской
    Регион:
    Москва
    е-сарай всегда мне безумно нравился. но походу все тачки скоро превратятся в ауди...

    норм телега, но рс6 сарай телега с харизмой и историей

    задняя оптика нереально убога
     
  25. Тигр

    Тигр Старики-разбойники

    В клубе с:
    10 дек 2005
    Сообщения:
    19,659
    Пол:
    Мужской
    Регион:
    Москва
    Итить колотить......обычные седаны по цене суперкаров уже (911 турбяк же примерно столько стоит новый....) :facepalm:
     
    Stop hovering to collapse... Click to collapse... Hover to expand... Нажмите, чтобы раскрыть...
  26. IrsM5

    IrsM5 Старики-разбойники

    В клубе с:
    13 фев 2004
    Сообщения:
    15,885
    Пол:
    Мужской
    Регион:
    Москва
    Не сцать! они турбак подтянут до 12-13 , и все встанет на свои места)))
     
  27. Ecosee

    Ecosee Участник тусовки

    В клубе с:
    19 дек 2009
    Сообщения:
    37
    Пол:
    Мужской
    Регион:
    Украина
    А такая в Туринге вообще планируетса? Оч интересная телега изза мотора...
     
  28. Igor 1

    Igor 1 Старожил

    В клубе с:
    22 фев 2002
    Сообщения:
    4,328
    Пол:
    Мужской
    Регион:
    Москва
    Водит:
    она и есть в туринге):thumbup:
     
  29. sugar daddy

    sugar daddy Живу я здесь

    В клубе с:
    16 окт 2000
    Сообщения:
    10,523
    Пол:
    Мужской
    Регион:
    Москва
    В России, кмк, Туринги не очень актуальны, уж если много ездишь и нужен большой багажник, то лучше взять быстрый SUV какой-нибудь, а легковые все-таки разваливаются быстро по межгороду, поэтому их и нету толком :shock:
     
  30. Alex P.

    Alex P. Абориген

    В клубе с:
    7 окт 2007
    Сообщения:
    2,121
    Пол:
    Мужской
    Регион:
    Москва
    Водит:
    ,
    Зимой использовать такую машину жалко и нецелесообразно. Задние фонари Е90 напоминают.
     

Яндекс.Метрика